Novi Sad
28.01.2015.
08:36 > 08:49
Dve Novosađanke napao je u roku od 24 sata isti pas lutalica na keju. U "Zoohigijeni" kažu za 021.rs da znaju o kom psu je reč i da se ranije radilo na njegovom hvatanju, ali bezuspešno.

Komentari 113

  • trkač po keju

    31.01.2015 06:09
    Nije tačno da kerovi napadaju samo loše ljude. Mene još nijedan nije napao a baš sam đubre od čoveka. Ali ako bi me napao ne bi mu pomogla nikakva policija ni udruženja.
  • Zokac

    30.01.2015 18:38
    Mene su juče na Štrandu dok sam se šetao (ispod mosta) napala 3 psa.Jedva sam se odbranio.Izbegao sam ujed, ali mi je stradao donji deo trenerke.Od ljudi koji su videli napad sam dobio informaciju da nisam prva žrtva tih pasa.Pre neki dan su napali bračni par sa decom. Pokušao sam da prijavim slučaj nadležnima na Štrandu, ali njih to apsolutno ne zanima. Prijavio sam slučaj Zoohigijeni, ali nisam baš siguran da će nešto preduzeti.Svaki dan se šetam kejom i do sada nisam imao problema, ali često viđam kako psi napadaju i jure bicikliste. Zar sad čovek ne sme bezbedno ni da se prošeta?
  • Limanka

    30.01.2015 18:28
    @Teodosije III @Bojan
    E, pa Teodosije, kada toliko uživaš u ujedima psa (nisam uspela da izguglam kakav je to fetiš) a ti lepo svaki dan među čopore...Imaš ih na svim lokacijama u gradu, pa možeš da biraš!
    Tebi i ostalim komentatorima koji su toliki dušebrižnici: ja hoću da mirno šetam gradom, ja između životinja i ljudi, prednost još uvek dajem ljudima. Nema u ovom gradu više gde da se ljudi prošetaju, a da ne govorim o deci čija su igrališta zasrana kerećim izmetom. I ono najvažnije: da, ja se užasno bojim pasa lutalica!!! I da, imala sam ludu sreću da sam, nekoliko puta dobro prošla u susretu sa čoporima lutalica! Ja plaćam porez i hoću da živim mirno i da ne gledam u zemlju kada hodam!!!
    A ti Bojane, sa svojom teorijom da "psi napadaju loše ljude", trebaš da porazgovaraš sa nekim stručnjakom! Ovo ti pišem iz najbolje namere!!!
  • Observer

    30.01.2015 12:40
    Zoohigijena i grad ne rade dobro svoj posao za koj
    Ne bi trebalo nešto naročito naduvavati ovu priču sa napuštenim psima na ulicama bilo kog grada. Njih će biti dokle god bude nesavesnih vlasnika i dokle god lokalne i republičke vlasti i inspekcije ne počnu aktivno da rade na odgovornom vlasništvu (subvencionisanje čipovanja, sterilizacije, provera vlasništva, edukacija stanovništva..) i da se pozabave aktivnom kontrolom i saradnjom sa aktivnim organizacijama za zaštitu životinja, koje i sada obavljaju volonterski NJIHOV posao (što ovi uglavnom ne poštuju..).
    Grad ima usvojen program kontrole i smanjenja populacije napuštenih pasa i mačaka i ne sprovodi ga efikasno i dosledno. Agresivni psi se moraju skloniti sa ulica i sa njima se može raditi program socijalizacije, za šta Zoohigijena Novi Sad svakako ima sredstava (134 MILIONA dinara su dobili prošle godine).
    Međutim, oni nisu u stanju da uhvate JEDNOG psa koji je 50 PUTA napadao i zbog toga ugrožava sve ostale mirne pse koji se mogu sterilisati, obeležiti, vakcinisati i vratiti na prvobitna staništa. NEČUVENO!
    Trebalo bi ih zameniti ljudima koji znaju da obavljaju svoj posao na human i efikasan način, i u skladu s programom i zakonom.
  • 30.01.2015 08:23
    @Dusan - lupetanje primitivaca
    Ocigledno si usamljen i neshvacen i svojoj okolini, pa utehu nalazis u psima.
  • 30.01.2015 07:57
    lupetanje „dušebrižnika“
    Dušane, da li je i ovo, po tebi, „nije ujed već ogrebotina“:
    http://www.021.rs/Novi-Sad/Vesti/Devojcicu-izujedao-pas-na-Adicama.html
    Pošto, po tvom mišljenju, „pas ne ujeda bez razloga ali primitivci izmišljaju kako ih psi ujedaju bez razloga“, pretpostavljam da misliš kako je devetogodišnja devojčica sama kriva što je pas lutalica izujedao. Da li bi bio toliko „dušebrižan“ prema psima lutalicama da je, ne daj Bože, tvoje dete bilo u pitanju?
    Pošto toliko voliš pse lutalice, molim te ovog crnog sa keja, koji je ujeo već nekoliko ljudi, povedi svojoj kući – jer, kao što si rekao, oni „samo žele da se maze i ljubav“.
    I da, „Ne uzimaj uzalud imena Gospoda Boga svoga.“

  • helen

    30.01.2015 04:20
    Najodgovorniji za toliki broj lutalica su nesavesni gradjani koji nabave psa, pa ga posle izbace na ulicu.ZOO Higijena cini koliko moze kako bi ljudi bili manje izlozeni napadima lutalica.
  • @Osoba M - @?

    29.01.2015 21:30
    Naravno da je zavist. Sta bi bilo drugo, kada na moju opasku gubitka drzave tebi padaju na pamet nasi "srecnici" koji zive van Srbije? Valjda je prva asocijaca "... na ostanak bez drzave", zivalj koji zivi u Srbiji, a ne oni koji vec imaju rezervnu varijantu. Uostalom, sta cekas, kada si vec tako siguran gde je dobro a gde ne? Kurdi zive i u Turskoj, pa su spremni da ginu za kakvu-takvu drzavu. Besmislena je tvoja teza da, Kurdi, Palestinci, Izraelci (do skora), ... ne shvataju da nije njihov problem nemanje drzave, nego treba ti da ima kazes da je to "zivot u sredistu konflikta".
  • dusan

    29.01.2015 21:02
    lupetanje primitivaca
    Ne lupetajte mrzitelji zivotinja.Kako vas nije sramota,nemate osnovno vaspitanje.Psi nisu sa Marsa pali na ulici vec ste ih vi primitivci izbacili na ulicu a ovo nije ujed vec ogrebotina,ako ste toliko slepi vas problem,a pas ne ujeda bez razloga ali primitivci izmisljaju kako ih psi ujedaju bez razloga.Ko naudi psu na ulici neka mu s evrati od Boga sa kamatom.Hranim i mazim pse na ulici,i velike i male i samo zele da se maze i ljubav ali vi bezmozgovici to ne mozete da shvatite.Isti su vam takvi roditelji.
  • 29.01.2015 17:34
    Liman 3
    Ludnica! Po njih 15 u coporu, jure i ubijaju macke, napadaju bicikliste i laju na automobile. Dokle vise?
  • Info

    29.01.2015 17:20
    CNR
    CNR Program ne podrazumeva samo sterilizaciju/kastraciju, i vakcinaciju pasa lutalica, nego i procenu njihove naravi, i tek nakon sto se utvrdi da je pas dobrocudne naravi, moze da se pusti nazad na ulicu. Cisto da se zna, posto ima dosta neinformisanih ovde.
  • Volonter

    29.01.2015 17:10
    Budimo humani
    Najiskrenije bih volela da se svi moji sugradjani, koji su komentarisali rad Udruzenja za zastitu zivotinja, obrate bilo kom udruzenju, npr. Udruzenju za zastitu zivotinja SPANS, koje je iz NS-a, da se raspitaju o tome koje su mogucnosti udruzenja, kolike su im nadleznosti i sta sve oni to rade. Da jedan dan provedu sa bilo kojim volonterom iz udruzenja, pa tek nakon toga da komentarisu njihov rad. Sva udruzenja su neprofitne organizacije, koje su zahvaljujuci humanim ljudima, omogucili da odredjen broj pasa lutalica bude zbrinut u privremenim smestajima, pansionima, improvizovanim sklonistima... Da li se iko od vas odazvao pozivu bilo kog udruzenja, da li ste pomogli u ciscenju i odrzavanju improvizovanih smestaja za pse? Da li ste ikada uplatili makar 100 dinara, ili odneli udruzenju kilogram hrane da bi nahranili pse koji su sklonjeni sa ulice? Da li ste ikada culi koliko volonteri imaju pasa kod sebe na cuvanju, i koliko su pasa uspeli da udome na sigurno ( uz ugovore o savessnom dzanju pasa i macaka)? Niste, zato ne komentarisite napamet. Hvala
  • Ana NS

    29.01.2015 16:38
    Kaznjavanje nesavesnih vlasnika je kljucno resenje
    Citam i ne verujem koliko su ljudi ograniceni. Zar stvarno mislite da cete ubijanjem resiti nesto?! Ili da Udruzenja za zastitu zivotinja imaju toliko kapaciteta da rese problem lutalica?! Udruzenje koje je neprofitna organizacija? VELIKA vecina pasa lutalica je nekada bilo vlasnicko, ili su potomci vlasnickih pasa, a ne bi me cudilo i da su upravo neki od vas sto komentarisete, izbacili pse na ulicu! NAravno da sam i ja protiv pasa lutalica na ulici, i da i ljudi treba da budu sigurni na ulicam asvog grada, ali smatram da je jedino TRAJNO resenje da grad krene sa donosenjem i primenom zakona koji drakonski naplacuju kazne nesavesnim "vlasnicima", zatim obavezna sterilizacija, kastracija i uz to, izgradnja azila! Vrlo jednostavno, samo kad bi neko hteo time da se pozabavi. Smatram da bi najbolje bilo da drzava i grad umesto Zoohigijene i slicnih preduzeca finansira udruzenja za zastitu zivotinja, koji jedini nesto i rade. Shvatite da ne moze desetak ljudi da se izbori sa vise od 300.000 stanovnika, koliko Novi Sad ima.
  • jomar

    29.01.2015 16:22
    ludilo
    Neko je ovde blesav. Psa koji očigledno zavredjuje uspavljivanje, samo će sterilisati, i PUSTITI na ulicu. Naravno, za očekivanje je da će takav pas opet napadati, ali sada će napadati sterilisan. Da li je to spas za one koje će ujedati?Razumem one iz udruženja za zaštitu životinja, ali ovde se stvarno preteruje. Ipak treba imati meru, i razumeti gde su granice koje se ne smeju preći, kako sa jedne, tako i sa druge strane.
  • 29.01.2015 15:56
    ...iju
    021, preterali ste. ova anketa lepo pokazuje vase pravo lice. FUJ!
  • 29.01.2015 15:16
    Ljubitelj pasa, poderanih gaća
    Evo, i ja da se pohvalim da me je jutros napao pas lutalica, ili bolje reći polulutalica.
    Naime, izvesni „gospodin“ (sede poduže brade i kose, krupne građe, u zelenoj perjanoj jakni), koji sakuplja sekundarne sirovine na Novom naselju, prilikom svojih radnih aktivnosti vodi sa sobom malog belog psa koji napada ljude. Bio sam svedok nekoliko takvih napada (prilikom jednog od njih pomenuti „gospodin“ je još dodatno pujdao psa), a jutros sam i sam bio akter istog.
    Ovaj beli pas, baš kao i njegov u članku spomenuti crni kolega, voli da se privuče iza leđa i da prolaznika gricne za nožni list.
    Naravno slučaj sam odmah prijavio komunalnim „policajcima“, od kojih sam dobio genijalan savet da sledeći put kad vidim dotični dvojac nazovem patrolu da izađe na lice mesta. Pa zar očekuju da će ih pomenuti čekati baš na tom mestu i skrušeno priznati sva svoja nedela?!
    Debela trenerica i duks-gaće spasile su me težih povreda, a da je kojim slučajem sa mnom bila moja četvorogodišnja ćerkica (koju smo, uzgred, vaspitali da se, kao ni mi, pasa ne boji i koja ih prosto obožava) i da je ona bila napadnuta, mislim da dotičnom dvojcu ne bi pomogla ni komunalna, ni ona prava policija.
  • Osoba M

    29.01.2015 08:25
    @?
    Zavist? Ne. Nemojte koristiti zamenu teza. Njima jeste lepo i to zato sto zive u uredjenijim drzavama nego sto je Srbija. Njih sam pohvalio ne pokudio.

    Sto se tice Kurda i Palestinaca, nije problem sto ne zive u svojoj drzavi, gledajte samo kako stradaju ljudi u Iranu, Avganistanu ili cak Severnoj Koreji. Njihov problem je sto se nalaze usred konflikta.
  • Podbarac

    29.01.2015 00:37
    Zakon @Ultrazvučni rasterivač
    Prema Članu 7. stav 6, našeg Zakona o dobrobiti životinja (iz 2009-te), ultrazvučni rasterivači nisu dozvoljeni (sem u obuci službenih pasa). Tako da je i samo posedovanje ilegalno i kažnjivo.

    Uz to, ovaj Zakon ne poznaje "kućnog ljubimca" okoćenog u prirodi - prema ovom Zakonu, svaki kućni ljubimac na ulici je "napuštena i izgubljena životinja". I pas i mačka. Svaki komentar izlišan.
    A ovo ukazuje da je to najverovatnije (kao najmodernije dostignuće, a i zbog usklađivanja sa EU) prepisan zakon neke uređene EU države. A uz to, neki su se pobrinuli da se kod nas usvoji i ono što ni u EU nije moglo da prođe, a obaška izbaci ono što im se ne sviđa, a čega i ima u tom zakonu iz EU.
    Svejedno, činjenica je da su ovim Zakonom vezane ruke Javnim preduzećima koje bi trebalo da brinu za naše zdravlje i sigurnost na ulici. To svi znaju, pa problem imaju svi naši gradovi, ali se zakon ne menja?

    Ima ona narodna koja možda najbolje opisuje našu donetu zakonsku regulativu: "Videla žaba da se konj potkiva pa i ona digla nogu." Tolko.
  • 28.01.2015 22:16
    budale dokone pomucenog uma
    hrane keretine mesom drugih zivotinja a volite zivotinje? moze neko od ljutih genijalaca da pojasni zasto na primer ne strajkuje gladju pred klanicom matijevic kad kao voli zivotinje
  • Zoe

    28.01.2015 20:54
    @Anonimus
    A gde si ti pročitao poređenje psa i bebe majke ti? Poređenje se odnosi na ljude koji ubijanje smatraju odličnim rešenjem raznih problema.Čovek je ubio sebe i ženu,ostavio decu svojoj majci jer nije znao kako da reši problem sa ljubavnicom.Komšije se žalile na buku na dečijem igralištu pa je došao bager, sravnio ga sa zemljom i eto rešenja.Ubijanjem bilo kog živog bića,razaranjem i hajkom svi će problemi nestati.Humano zar ne?
  • NN

    28.01.2015 20:47
    u Vankuveru
    dnevno vidjam dosta ljudi sa psima. Svi su, izgleda, izdresirani (prosli kurseve zajedno sa gazdama). Pustaju ih po parkovima gde je dozvoljeno pustiti psa. Ili ako seta nevezan ulicom mozes videti da je odlicno izdresiram. Ne secam se, za 20 g., da sam video psa lutalicu. (Jesam kojota vise puta, ali ovde je to ok i to je druga prica.) Sve lutalice su u kafilerijama (jel' se tako kaze?) cekaju da ih neko usvoji. Na tv-u povremeno reklamiraju takva usvajanja.
    Ove novosadske horde su opasne i, bojim se, nekoga ce unakaziti. Samo je pitanje vremena.
  • Bojan

    28.01.2015 19:54
    Pravi pas
    "Pokušavali smo da ga uhvatimo, ali nas već prepoznaje i pobegne."
    Pa ovo je smesno!
    Ja hocu da usvojim ovog inteligentnog kera. Pas ce uvek napasti loseg coveka hteo on to priznati ili ne al' tako je. Mogu to da razumem ali ne razumem situaciju kad covek napadne coveka, a toga svakodnevno.
  • 28.01.2015 19:42
    Kako povecavati natalitet sa platom od 200 e, sta dete treba da jede, splacine ? A sto se tice pasa, najlakse je reci sto se drustvo za zastitu zivotinja ne pobrine. Pa oni su neprofitne organizacije, ne dobijaju pare od drzave kao neki,!!! Da svako mesecno odvoji po 50 din, umesto sto dajemo za odzacare, mogli bi se azili sagraditi za sve pse i resiti problem.
  • novosadjanka

    28.01.2015 19:13
    danas...
    prolazim zeleznickom ulicom, ispred katastra i osiguravajuceg zavoda psi lutalice setaju, pretrcavaju ulicu izmedju vozila, centar grada, stotine ljudi na ulici, ne verujem svojim ocima! mozda bi vladajuca garnitura trebala ozbiljnije da se pozabavi bezbednoscu gradjana a takodje i njihovim zdravljem. mozda ce se situacija promeniti na bolje ako bude ugrizen gradonacelnik, pa ce svima onda biti lakse, jer ce se sve preko noci resiti!!!!
  • juuuuu

    28.01.2015 17:51
    JAOOO
    Sad ne smem u setnju :(
  • Normalan čovek

    28.01.2015 17:42
    Šetajte decu, a ne pse. Povećavajte natalitet, to je najlepše i najbolje i jedina istina.
  • xx

    28.01.2015 17:42
    psi vladaju gradom
    volim sva ziva bica i nikome ne zelim zlo, ali citajuci komentare vidimo da se ljudi sve vise plase da izadju na ulicu. Zamislite da ne smeju da setaju, voze bajs, rolere ili da trce. Molim nadlezne da nam hitno vrate nasa osnovna prava. Hitno nam treba zakon o zastiti ljudi.
  • Pravda za ljude

    28.01.2015 17:38
    Izgleda neverovatno, ali skoro kao da psi lutalice imaju veća prava nego ljudi. On tebe može da ujede, a ti ne možeš da ga tužiš. A ne možeš ni da se braniš i osećaš sigurno jer onda kršiš neka njihova prava. Ne može to tako, ko je važniji: čovek ili pas?
  • VOX

    28.01.2015 16:32
    silovan pas
    To je onaj gradski pas koji je silovan na Keju,pa nisam videla da se bas neko uzbudio zbog toga,gradski pas,samo sto na snimku nema markicu,e sada ce Bursac da im natakne markice,pa SILOVATELJI I ZLOTVORI IZVOLTE,navalite,inace Bursaca bas briga sta ce biti sa gradskim psima,tako da ce i biti srecan da ovi gore spomenuti pocnu da rade.Stvarno sramota sta se radi u novom sadu.Umesto da se NEODGOVORNI VLASNICI UHVATE ZA GUSU I SATERAJU U COSAK I DA PRESTANU DA KOTE I NAPUSTAJU PSE,ova vlast hoce jos da ih obelezi na izvolte da se svako izivljava nad njima.
  • 28.01.2015 16:26
    @Zoe - @ Anonimus
    Tvoje poredjenje bebe i psa lutalice je bolesno.
  • Teodosije III

    28.01.2015 15:51
    Do sada sam mislio da se Crnogorci najvise plase pasa (kad god bih se pojavio na granici sa psom u kolima nastajala je panika, mogao sam prokrijumcariti droge koliko hocu jer nisu nikada dozvoljavali da otvorim prtljaznik).

    Nakon citanja prethodnih komentara izgleda, ipak, da im novosadjani opasno konkurisu.

    Pas ne napada bez razloga i dobro je znati psecu psihologiju.

    Mene su vise puta ujedali psi, bez problema sam dogurao do 60-te i nikada mi nije padalo na pamet da bilo koga tuzim.

    Kako bi vi branili svoju zemlju u ratu kada se bojite i kucica?
  • 28.01.2015 15:48
    a sto je toplana kupila 60 novih vozila nikom nista a ? krize nema za topalnu
    nema bi za gradonacelnika kad njegoca adv kanc zastupa sca jkp u ns al to nije vest
  • 28.01.2015 15:46
    neka grad odvoji dovoljno novca za rad Zoohigijene i da vidis kako ce resiti problem. narod je stoka koja nekontrolisano umnozava svoje ljubimce koje posle izbacuju na ulicu
  • Igor

    28.01.2015 15:37
    Pajtić je kriv ...
  • @Osoba M - @?

    28.01.2015 15:13
    Tako to izgleda kada se gleda ocima punim zavisti i zlobe, prema onima kojima su "nasli srecu" tamo negde, gde tebi neko brani da odes. Raspitaj se kako je Kurdima, Palestincima,..., oni nemaju drzavu. PS Mozes se pridruziti sudskom gonjenju (drzave), nema tog sudije koji moze osporiti tvoju zainteresovanost. Mozes se preseliti i u Vrbas. Tamo zive sampioni, kako u tuzbama tako i u ujedanju. Uzivaces.
  • Zoe

    28.01.2015 15:07
    @ Anonimus
    Svaka čast tebi koji ubijanje smatraš pažnjom i humanim delom.Isto tako je mislio i Borisav Zornić kad je bacio bebu kroz prozor.Smrt je bila brza i beba se nije mučila.Humano nema šta.
  • 28.01.2015 14:53
    @Dejan
    Da maltretira? Kada?
  • jo

    28.01.2015 14:49
    Nije nego
    Pa svaki dan šetam kroz grad već 30 godina i kako mene nikad nijedan nije ujeo.I to iz čista mira.Meni to sve liči na dobro uigran posao već godinama.Šutneš neku džukelu on te ujede a svi koji su dobili kintu od grada imaju izjavu " ja mirno šetao a on iz čista mira skočio i ujeo me ".Ovde je još smešnije ujeo pustio i seo pa gleda.Meni sve to liči na ono " i onda je mrmot zavio čokoladu".Rešenje je da klepiš ko što je neko napisao 500evra takse pa da ne plaču kad im smanje plate a za kera imaju,a onda pokupiš sve sa ulice i obeležiš.Pa nije se sam oštenio i pojavio.
  • Nina

    28.01.2015 14:48
    Meni je super sto je pas od ranije poznat nadleznim organima kao "mali crni pas koji se sunja", krajnje detaljan opis :DD uz to, porez na drzanje pasa zvuci krajnje simpaticno, kao i to da je psima mesto samo na selu u dvoristu :D cak mi cela ova vest sa komentarima deluje kao jedva velika karikatura (slicno svetoj vodi).
  • gavra

    28.01.2015 14:42
    za direktora zoohiijene,,,
    zovite lovce -oni će to rešiti brzo !
  • Podbarac

    28.01.2015 14:25
    Gladan !?
    Alo? Da je jadan i gladan ne bi napadao ljude!

    Čopori lutalica u NS nisu gladni jer im "grad" pruža dovoljno izvora hrane: Pored otpadaka na ulici, pretražuju kontejnere i đubrišta, uz to love mačke, golubove, druge iznemogle pse... To što su kao umiljati dok ih hranite, nije dokaz da su OK ili ne, već samo da se ponašaju oportunistički - hrana bez truda.

    Ovaj konkretno brani teritoriju svog čopora, a ljudi su mu samo životinje iz okruženja koje ometaju teritoriju. Uz to se možda dokazuje u čoporu. Ili mu je samo dosadno.
    Po mirisu i ponašanju, zna koji su ljudi bezopasni (žena, deca, starci) i njih napada bez ustezanja. Uz to shvata da je bezbednije da se prišunja sa leđa.
    Otvoreno jure i napadaju one koji im "predstavljaju" plen koji beži - bicikliste, džogere, automobile... Budite sigurni da ako neko bude pao ili oboren, da će taj biti teško povređen ili čak rastrgnut. I to ne bi bilo prvi put.

    Većinu tih pasa niko nije "pustio" na ulicu. I taj pas je kao i 99% od tih 3.000 vraćenih na ulicu, okoćen na ulici. Mante se priče "jadni napušteni kučići". Zapravo je istina da se oni razmnožavaju na ulici kao i golubovi ili mačke ili pacovi. Ako je njih 3.000 sterilizovano, a broj im i dalje raste - koliko ih zapravo ima, to se ja pitam?

    I još nešto: Samo ove godine (2015-te), u Novom Sadu je povređeno više ljudi od strane pasa, nego tokom bombardovanja. Mislite o tome.
  • Janac

    28.01.2015 14:25
    Los zakon
    Ljudi moji,

    svaki pas treba da je cipovan... Ako uhvatis lutalicu sa cipom, kaznis vlasnika i to dobrano da mu se to opet ne bi desilo.

    Da "njegov" pas ujede nekoga na ulici, prvo bi trebalo da nadoknadi stetu gradu zbog isplate prema ostecenoj, paonda da plati kaznu, pa da ode na obaveznu obuku za drzanje pasa, pa i nju da mu naplate!!!!

    Ako komunalci nadju psa koji nije cipovan-opet kazna pa opet obuka pa tako u krug!!!
  • 28.01.2015 14:21
    @Kakav - ujed
    Mislis da ce tvoje "jbg" pomoci devojci i ostalim zrtvama i da tvoja prazna prica resava neciji problem? Nisam u stanju da resavam problem lutalica, ali necu ni da ometam one koji taj problem resavaju. Nije bitno da li zbrinjavanjem ili odstranjivanjem, ali institucije se moraju baviti tim problemom.
  • Građanin

    28.01.2015 14:10
    ...
    Kadgod su pse lutalice u Novom Sadu hvatali šinteri i ukoliko se niko ne pojavi da ga preuzme, išli su u fabriku sapuna.
  • Osoba M

    28.01.2015 14:02
    @?
    Kog vlasnika? Pas je lutalica.
    A realno, zasto ne tuziti drzavu koja ne radi svoj posao kako treba. Manite nas samo prica, tudje te sunce nece grejati kao domace. Dokle vise da se trpi nerad, korupcija i slicno, jer pobogu, kakvo je, nase je.
    Vrlo fino su ogrejani svi oni koji su otisli u Svedsku, Nemacku, Kanadu, cak i omrazenu nam Ameriku. Svi zive mnogo bolje nego mi.
  • Goran

    28.01.2015 13:52
    Smejurija
    "Pokušavali smo da ga uhvatimo, ali nas već prepoznaje i pobegne, pa ne stignemo ni da mu damo sedati" kaže Bursać. Sa ovima iz Zoohigijene se i psi zajebavaju. Još imaju smelosti i da izjave ovakvu bruku.

  • 28.01.2015 13:43
    podispodnji
    i ja cu biti kralj artur, kao sto ce ti kerovi biti obelezeni...porez 500eura godisnje na drzanje kera u kuci i svi problemi reseni
  • ?

    28.01.2015 13:40
    Zasto ces tuziti grad? Shvatam, dobices pare za to - dovoljno jak motiv. Dali ima i neki drugi razlog? Mozda za opste dobro? Osveta gradu? Da se iznervira neko iz uprave? Sta moze grad da uradi, a da odgovor nije demagoska floskula tipa "da resi problem"? Razmislite dobro da li volite svoj grad, svoju drzavu. Kada bez njih ostanete, a po svemu hocete, bice kasno. Da se ne lazemo: drazva, grad,.., se najvise utuzuju - jer ih se i najlakse osudjuje. Sudije su tu revnosne. Ne bi vam palo na pamet da tuzite vlasnika, jer je beznadezno a moze i da bude opasno.
  • Neša

    28.01.2015 13:37
    Da i ljudi imaju prava
    Ja sam čovek, možda i moja prava mogu da budu barem kao danas prava životinja?! Želim pravo da mogu mirno bez straha da šetam gde hoću po keju i limanu i da ne strepim i ne nagađam kakav je koji pas. Lutalicama nije mesto na ulicama i nema kakav program da prolaze, pa da ih vraćaju, opet neko treba da ih hrani, opet prljaju, mešaju se sa drugim psima,... Sklonite ih sa ulice.
  • naivcina

    28.01.2015 13:37
    x
    Zamislite ne mogu da uhvate psa?Onda bi trebalo (znam da je surovo)poceti eutanaziju ili sistemsko trovanje,na racun raznih drustava za zastitu zivotinja jer oni kazu da je to njhovo staniste.Kad se desi napad a sta da radimo oni brane teritoruju.Treba cuvati decu jer i njih napadaju.Sistemsko sklanjanje sa ulica.
  • eto

    28.01.2015 13:33
    I onda kad se gradjani organizuju i rese problem tog agresivnog psa na svoj nacin, onda se prozivaju za nehumane.
  • Dejan

    28.01.2015 13:28
    A komunalna policija može da maltretira babe po autobusu... svaka čast...
  • Marko

    28.01.2015 13:26
    Nisu psi krivi!
    Kad bi se konačno uvele drakonske kazne i obavezno čipovanje vlasničkih pasa, pitanje lutalica bi se samo rešilo u roku od par godina. Džaba sva polemika kad ljudi masovno izbacuju pse na ulicu kad im dosade! Moji trenutno žive u Begeču. Malo-malo pa se pojavi neko ko iz kola izbaci po jednog ili čak više pasa i otperja. U selu u kom nikad nije bilo lutalica sad ih ima na desetine. Zašto? Zato što su ljudi neodgovorni skotovi, a nema države koja bi ih kaznila. Zašto u Švedskoj nema lutalica? Zato što svaki vlasnički pas ima čip i kad se izgubi ili odluta, vlasnik MORA to da prijavi i OBAVEZAN je da ga preuzme kad ga pronadju. U suprotnom plaća paprenu kaznu i čak postoji mogućnost da zaglavi u zatvoru!
    Ja lično imam psa u stanu kog sam udomio sa ulice. Posredno sam udomio još nekolicinu. To je posao bez kraja. Koliko god da ih udomiš, na društvenim mrežama osvane još 10 puta toliko već sledećeg dana! Na žalost, nivo svesti kod ljudi kad je u pitanju odgovornost prema živom biću koje zavisi od njih je ravan nuli u ovoj zemlji.
  • South

    28.01.2015 13:20
    ST- NS
    Mi smo u Splitu imali slicnih, mada ne ovoliko drasticnih problema sa psima lutalicama. To je prestalo prije 15- tak godina, tako da ih sad gotovo i nema na ulicama. Strasno je da Novi Sad muku muci sa ovim problemom. Posto se psi ne mogu brinuti o sebi, jasno je da je jedino rjesenje drasticno kaznjavanje neodgovornih " vlasnika ", tj. paralelno s tim i konkretna edukacija gradjana, pocevsi od skole do javnih i drustvenih ustanova koje se moraju ukljuciti u tu kampanju. Isto tako NS nije Šangaj da se ne zna broj lutalica i njihovo kretanje, tako da se ima volje i organizacijske koordiniranosti taj bi se problem efikasno stavio pod kontrolu. Problem je i manjak gradjanske inicijative i ukljucivanja u ovaj problem sirih slojeva Novosadjana, ali ova nasa drustva i zajednice nikada nisu zivjele po tkz. zapadnim standardima, a ratna tranzicija je potpuno unistila sve norme normalnog ponasanja, tako da je nenormalno postalo normalno i obrnuto. Pozdrav za NS :)
  • 28.01.2015 13:18
    Nek mi neko kaze gde da kupim ultrzvucni rasterivac. Zivim na Limanu II bavim se trcanjem i ne smem vise da trcim po Keju nego se spustim na Djacko zato sto vidim da redje budu na stazi. Inace nedavno nisam mogao da udjem u zgradu jer su stajali u coporu od najmanje 7-8 i bilo je zastrasujuce. Ako neko ne resi to pocece ljudi da ih ubijaju od besa. Sta reci mami ujedenog deteta To da pas nije kriv. Naravno da nije kriv ali covek mora da se brani. Molim ljubitelje zivotinja da nas koji se bojimo pasa lutalica ne osudjuju. Na kraju volimo mi zivotinje ali smatramo da im nije svugde mesto
  • Neka Tamo

    28.01.2015 13:17
    Kad je vec tako
    Dešavalo mi se da šetam kerušu i da me npr. kod nove atobuske stanice sa'vata čopor besnih i gladnih pasa. Ono što treba da znate, kada ste u takvoj situaciji, je da, bez obzira kako vam je, ne smete pokazati strah. Dreknem na njih sa:'Mrš, sikter, kuš, bre!', par puta lupim nogom o zemlju da se jako čuje, i uglavnom odu.
  • 28.01.2015 13:15
    Нека их држе у стану.
    Криви су и неки грађани. Неке жене им редовно доносе храну на одређеним местим, и онда се ту дођу, и остану, пси из околних улица. Не сумњам у њихову племениту намеру, али не чине добро дело, јер на тај начин окупљају још више паса луталица. Мислим да ако су баш тако племените, нека их воде у своје станове и нека их држе у стану.
    Мада мислим да би једино право решење било - зуабрана држања паса у граду. Псу није место у граду, већ у селу, и у породичној кући с двориштем.
  • Marko

    28.01.2015 13:06
    Kakav bre CNR program, kakvo obeležavanje lutalica!?!?! Pa šta ja imam od toga što je on obeležen?? Svašta... Hvatajte te kerove, dve nedelje - mesec dana ih čuvajte ako se neko javi da će da ih udomi, ako ne.... Mislim, surovo je to ali to je rešenje, kad već ne postoji normalan i dovoljno velik azil gde bi mogli da žive takvi psi... Naravno, uvesti OBAVEZNO čipovanje pasa kako bi se moglo utvrditi čiji je ako se nađe na ulici i onda drakonski kazniti vlasnike.
  • Kakav

    28.01.2015 13:04
    ujed
    Jbg što se to desilo devojci.

    Prvo: Ljudi treba da budu od malenih nogu naučeni od strane roditelja da se ne boje pasa.
    Sam strah pokreće reakciju životinje, jer ipak su oni lovci I zaštitnici u genima.

    Drugo: Vlasnike koji se otarase pasa puštanjem na ulicu treba najstrože kazniti.

    Treće: Pas koji ima besnilo je bolestan pas koji se totalno povlači, leži I polako umire. U 99% slučajeva se zavuče negde I umre.
    Ljudi imaju totalno pogrešnu predstavu šta je besnilo.

    I da ne nabrajam vise, u svakom slučaju životinja nije ni u kom slučaju kriva.

  • 28.01.2015 12:54
    I kod mene neke zveri u dvorištu po svu noć zavijaju za Kosovom.
    Molim nadležne da reaguju, uskoro bi se mogli pretvoriti u horde zombija, a ja kad prođem bicikom 4-sedom, nisam baš vešt da manipulišem njime kroz tako razjaren čopor, pogotovo noću. Strah me je po malo, da budem iskren...
  • Dada

    28.01.2015 12:27
    Samo me zanima ko daje minuse ,verovatno oni koji te kerove i puštaju na ulicu,SRAMOTA.
  • 28.01.2015 12:22
    sve kerusine lutalice treba pobiti!!!!!!!!
  • Mama

    28.01.2015 12:07
    Psi lutalice na keju
    Letos i jesenas su me u tri navrata vijali psi lutalice dok sam se sa blizanačkim kolicima šetala po keju. Ne jedan, nego čitavi čopor. Nemam baš veliku sposobnost manevrisanja sa velikim kolicima; sreća pa su se u tom trenutku tamo našli dobri ljudi pa su im odvukli pažnju od dece. Mislim da je čopor pasa koji juri tromesečne bebe po keju sramotan prizor za čitav grad. Nisam se nikada bojala kerova, stvarno ih volim, ali sada već počinjem ozbiljno da se plašim. Nabaviću taj ultrazvučni rasterivač (nisam znala da takvo nešto postoji), ali to nije rešenje. Zar moraju sve mame koje krenu u šetnju da ga imaju?
  • marija

    28.01.2015 11:43
    Strasno.Obelezavanje pasa lutalica pa ponovno pustanje njih na ulicu mislim da je to besmislica.jel ne moze da se nadje neko resenje da se oni negde smeste. Oko studenjaka i tvrdjave ima toliko kerova,zar ne moze nesto da se uradi po tom pitanju,sta sterilisacemo ih i pustiti i dalje da ujedaju
  • becarac

    28.01.2015 11:42
    to mora da je
    kakold pas ili prele ker
  • av av av

    28.01.2015 11:30
    kad nekog rastrga
    dobiće uslovnu.....
  • Dada

    28.01.2015 11:10
    Da,na LIMANU ih ima preterano a u čoporu dva rotvajlera strašno,pod hitno treba nešto uraditi .
  • 28.01.2015 11:07
    Znaci da ce posle CNR-a ponovo vratiti na ulicu psa koji ujeda ljude, pa isplacivati odstete? Cestitam genijalcu sa fabusa ili megatrenda koji je to smislio!
  • 28.01.2015 11:05
    sterilizacija
    Zakonim uvesti obaveznu sterilizaciju SVIH pasa sem pasa iz REGISTROVANIH odgajivačnica .I naravno proširiti kapacitete azila koji bi mogli postatii profitne ustanove pružanjem drugih usluga građanstvu tj. njihovim ljubimcima
  • Bojana

    28.01.2015 10:53
    !!!
    ZIVELI PSI, ZIVELE SVE ZIVOTINJE!!! Mi smo ti koji smo suvisni na ovoj planeti i koji je prljamo svojim delima...
  • 28.01.2015 10:46
    Nancy
    I sta ako pas prodje taj CNR program? Onda sam sigurna da me nece ujesti?
  • 28.01.2015 10:37
    Nekada sam uzivao da po lepom vremenu uvece provozam rolere, napravim poveci krug oko grada. Poslednjih par godina stalno strepim da mi neki dzukac ne iskoci i neizujeda me, poznato mi je da su posebno "nervozni" na rolerase. Najlepsa mesta za roleranje (kej, okolina fakulteta, limani) prepuna su lutalica.

    Psu ne mozes pobeci koliko god da si brz i sto vise bezis on je agresivniji. Na rolerima si posebna meta.
  • 28.01.2015 10:37
    @Zoe
    Ne slažem se u vezi sa udruženjima, jer se njihov rad uglavnom zasniva na izdavanje saopštenja i skupljnju para za razne "projekte", ali se slažemo da pse lutalice ne treba ubijati divljački već krajnje pažljivo i humano.
  • 28.01.2015 10:30
    Terajte bre te džukele s ulice, važnije je zdravlje ljudi. Neka ih oni iz udruženja za zaštitu životinja vode kući, pa neka njih grizu i napadaju.
  • Zoe

    28.01.2015 10:26
    Odžačarina
    Zna se dobro da su ogromne pare date za izgradnju azila ali su pare (kao i mnoge druge donacije) volšebno nestale.Sa izgradnjom azila se zbog toga kasnilo i na žalost prilično loše izgleda.Ne razumem zašto svi napadaju udruženja ljubitelja životinja.Oni čine sve što mogu da pomognu u rešenju problema i udome što više napuštenih pasa i mačaka.Niko ne opravdava napade pasa ,svako želi sigurnost u šetnji na bilo kojoj lokaciji u gradu.Surovost kao što su trovanje i divljačko ubijanje životinja nije rešenje.
  • realan

    28.01.2015 10:17
    ;)
    ja mislim da je to Cecin pas, ona ga dovela kad je gostovala da ujeda autonomase i ligase :)))
  • Petar

    28.01.2015 10:15
    Poruka društvu za zaštitu životinja.ZAŠTITITE LJUDE OD UJEDA PASA!!!!!!!
  • 28.01.2015 09:58
    Pedja
    Tuziti grad, drustvo za zastitu zivotinja, komunalnu policiju i parking servis. Sve redom, dok se ne dogovore cija je odgovornost,
  • Profa L Sektor

    28.01.2015 09:56
    Lutalice
    Na Limanu postoji više čopora pasa lutalica. Jedne noći su odlučili da prespavaju u mom ulazu od zgrade. Nije ih bilo moguće oterati, a u 1 ili 2 ujutro nije prijatno kad na Vas reži 10-ak pasa, od kojih su dva rotvajleri. Tu noć sam morao prespavati na drugoj lokaciji, a ne u svom stanu, pošto nisam mogao da ih oteram. Molim nadležne da reše ovaj problem.
  • goran

    28.01.2015 09:48
    Takav je svakodnevni zivot u dzungli .
  • Milos Novi Sad

    28.01.2015 09:40
    Snezni crni jaguar
    Krajem decembra setao sam kejom kod Danubiusa i nisam ni primetio kad mi se mali crni pas prisunjao s ledja i na svu srecu samo me je ustinuo za list desne noge nije bilo krvi. Siguran sam da se radi o istom psu koji se i ovde pominje jer je potpuno neprimetno prisao jer je verovatno gladan i ne moze vise to da trpi pa napada ljude. Sramota za sve koji primaju platu u sluzbama nadleznim za ovaj problem ... Kazu probali smo da ga uhvatimo al je pobegao ... Pa imate jedan posao i njega ne radite kako treba sramota !!! I neko je napisao : kao da hvatate sneznog jaguara! Nesposobni kreteni ...
  • 28.01.2015 09:39
    Ovo je posledica novih evropskih vrednosti gde svako ima veca prava od normalnog coveka. Hocemo li i kriminace da vracamo na ulice kad ponestane mesta u zatvorima?
  • Ruzica

    28.01.2015 09:31
    novo naselje
    U ulicama Momcila Tapavice, Stanoja Stanojevica i Mileve Maric na Novom Naselju u coporu svakodnevno se krece vise od 6 rasnih pasa, laju za biciklistima, automobilima... Neka udruzenja za zastitu zivotinja pokazu svoju humanu stranu i sve ih prihvate u svoja dvorista ili se pobrinu da budu smesteni u azile.
  • miksa

    28.01.2015 09:21
    sramotno preduzece
    ovo novoformirano naprednjacko takozvano preduzece ukinuti pod hitno.
    gradjani placaju njihov nerad a pasa na ulici sve vise i opet gradjani placaju te silne odstete...SRAMOTA
  • 28.01.2015 09:16
    Predlazem da razna udruzenja ljubitelja zivotinja organizuju tribinu "Ujed psa - vapaj za malo paznje". Tu bi nama ostalima objasnili kako pas ne misli nista lose kada nam zariva zube u donje ekstremitete i da postoje mnogo veci problemi u ovom drustvu koji se treba baviti od obicnog ugriza psa.
  • 28.01.2015 09:10
    U celom gradu je puno pasa, gde god se makne mogu se videti čopori kako špartaju u naselju.
    Tako je bilo pre onog masovnog trovanja, pa je malo smanjilo, ali opet su se namnožili, izgleda da to sterilisanje nije rešenje...

    Po meni su u ovoj priči najviše krivi oni koji se kao zalažu za zaštitu pasa lutalica i protiv su njihovog ubijanja. Pre dok su se ubijali nije ni bilo puno po ulici.
    Oni su protiv ubijanja, ali zato možda 5% njih radi nešto da uklone pse sa ulice, da im nađu dom i slično. Ostalih 95% samo laprda u prazno i oglase se kada neko ubije lutalicu. Kada lutalica ugrize čoveka, onda ćute kao zaliveni.

    Ako je to onaj isti crni pas od pre 2 godine i ja sam imao konflikt s njim. Vozao sam se biciklom i počeo da laje i krenuo ka meni, stao sam i zagalamio pa se povukao.

    Ali kao i obično, ovaj se problem neće rešiti dok čopor nekog na smrt ne izujeda.
  • Obrad

    28.01.2015 09:00
    Pas od ranije poznat policiji
    Da li neko može da opiše tog psa? Prošetao bih se posle posla do keja da naplatim odštetu. Treba mi para za zimovanje.
  • Lala

    28.01.2015 08:57
    obavezno..
    tuziti i ove iz zastite zivotinja, oni su pojednako krivi za teror dzukela po gradu.
  • gagans

    28.01.2015 08:49
    lutalice
    Nisu psi krivi, lutalice znaju biti umilne i fine, ali ja bih se lično kao vlsnik malog psa bolje osećao kada bi 100posto znao da je lutalica zdrav, da je prošao taj program provere socijalizacije. Hranjene lutalica bi isto trebalo bolje organizirati, ne kada se neko seti dati koji keksić, nešto konkretnije, da se zna mesto. Ovaj crni garo kao da kažnjava što ga ne gledaju i be hrane...
  • ja

    28.01.2015 08:45
    i po limanu 1..copor pasa...a vi snadjite...
  • 28.01.2015 08:43
    @Nana
    Da, devojka je sama sebe sa leđa ujela za list noge!
    Svaka čast na antikampanji, kako se ostali nisu ranije setili...
  • 28.01.2015 08:43
    nemas mozak, imas psa u stanu
    masovno ljude napadaju i ujedaju a jedan manji broj prijavljuje i govori o tome, mojoj zeni su na keju istrgali patiku kad je vozila bajk i od tada vise ne vozi, ranije su zalazili lovci po manjim mestima i resavali efikasno to pitanje...pitanje je vremena kada ce copor rastrgati necije dete i tada ce "ljubitelji" ustvrdite, "pa desava se.. nisu zivotinje krive"
  • Bojan

    28.01.2015 08:43
    'bem ti grad
    Sve ce uraditi. Ali sve, ali azil nece napraviti... Imao sam isto iskustvo, pretpostavljam da je to isti taj pas posto je na isti nacin reagovao. Jel treba da unakazi neko malo dete da bi se reagovalo? Bitno da se farbaju razdelne linije po biciklistickim stazama koje nicemu ne sluze, zardinjerija radi, sve pljuste kazne, a azil cemo da dobijemo kad neko ozbiljno nastrada.
  • Ljosa

    28.01.2015 08:42
    Gazde kerovi
    Po Radnickoj se takodje setaju lutalice koje nisu bas miroljubive. Pojedinci ih hrane i toboze brinu o njima. Ok povedi ih u svoj stan i budi human ali nemoj da ga hranis i drzis u hodniku a da onda taj isti napada i grize po.ulici ( primer Radnicka 16, 33, 41, 45) Neka onda neko od tih ljubitelja pasa lutalica plati kaznu sa gradom. Dosta je tog laznog humanizma. Da li delite to misljenje samnom?
  • uzmi advokata

    28.01.2015 08:41
    i pare.
  • Bombon

    28.01.2015 08:29
    Jedan pas. Jedan grad. Ko je lukaviji? Ko će pobediti?
    Ovo su linije teksta za trejler za najsmešnijiu komediju ove godine.
  • Kalauz

    28.01.2015 08:22
    I ja sam veliki ljubitelj pasa i do sada me do sana ni jedan nije nije ujeo, ali te lokacije obilazim svaki dan i ne mogu reći da neće.
    Ako takav pas naiđe na nekoga sa vatrenim oružjem imaće pravo da se brani ali će garantovano dobiti krivičnu prijavu jer ne znam zbog čega ga nadležni jednostavno nae ubiju makar kako to zbučalo.
  • Sasa

    28.01.2015 08:21
    Treci svet
    Mi smo definitivno drzava treceg sveta. Ja jos nisam nikada video pse lutalice u Beču, Londonu, Frankfurtu, Cirihu, itd. Daj već jednom rešite taj problem i sklonite pse lutalice sa ulice. Kada bi u JP manje krali i zapošljavali ostalo bi i nešto para da se ovo reši.
  • Peca

    28.01.2015 08:20
    Organizujte "SACEKUSU"
    Ovi su nesretni i neinformisani ali skroz.Dali su ti sto primaju plate u zoohogijeni mozda od nekoga culi da postoje vazdusne puske za ispaljivanje spriceva sa sedativom. Mozda bi na taj nacin mogli da uhvate psa koji je nepoverljiv i "nece da uzme sedativ iz ruke radnika".
    Ovaj problem sa psima toliko dugo traje da su do sada mogli sami napraviti tu pusku!
  • KOmša

    28.01.2015 08:20
    deca ih se uglavnom plaše
    Na Limanu I i II imamo jednu simpatičnu ekipu kerova lutalica. Svaki dan ih viđamo da bauljaju tamo-vamo, vidimo ih kada ujutro još spavaju ispred kladionice, kod pekare... ali desi se da budu nervozni, jurcaju i laju... deca ih se poprilično plaše, a bogme i odrasli.
    Pre par meseci su mog starijeg sina jurili noću, a on je bežao i spasao se tako što je skočio na neki auto da ga kerovi ne nahvataju... kada je uspeo da pretrči ulicu oni su stali.

    Kod nas se nikada problemi ne rešavaju pre nego što nastanu već kad bude kasno... i niko nije odgovoran.
    Šta rade komunalci? Mogli bi da hapse te kerove!
  • pera

    28.01.2015 08:16
    komunalci
    Komunalna policija po ceo dan sedi u keficima na keju grebu ze za pice i hranu ,vlasnicima lokala se dize kosa na glavi kad se oni pojave na vratima,porucuju najskuplja jela sa jelovnika naravno za dzabe.Njihov posao je da patroliraju kejom non stop proveravaju pse i njihove vlasnike.Treba ih ukinuti kad su beskorisni!!!
  • lana

    28.01.2015 08:12
    pa neće on nas j.... on nas grize treba im vaditi zube
  • xy

    28.01.2015 08:10
    za Ljosu: ne delim mišljenje ni sa kim ko "sa mnom" piše spojeno!
  • sportista

    28.01.2015 08:02
    Pošto sam aktivan sportista (trčanje i bicikl), mnogo vremena provodim na keju kao i na dolmi do Kamenjara. Taj prostor je pun agresivnih pasa lutalaca te svaki put doživim bar dva napada. Kolege su me savetovale da kupim biber sprej ali taj metod smatram suviše agresivnim. Pre par meseci sam nabavio ultrazvučni rasterivač pasa koji nije štetan za životinje a pruža odličnu zaštitu. Eto, ako ne može Grad možemo bar sami sebe da zaštitimo.
  • limanac

    28.01.2015 07:51
    od 4 do 1
    pre neki dan u prolazu od liimana 4 do limana 1 iz kola, na frku, supruga i ja izbrojali preko 15 komada lutalica. svi su solidne građe, ni jedan nije mali, svi su srednji ili veliki...
    trebala bi zoo higijena da radi svoj posao ili da se zatvara...
  • zaposlen u kampusu

    28.01.2015 07:49
    svako jutro
    na trgu Dositeja Obradovića svako jutro kada uđe neko vozilo (što je posebna priča) čopor krene da luduje. ima ih oko 7-8.
    inače ovaj problem se samo sistemski i čvrstom rukom može rešiti. evo ja se javljam da me postave na mesto direktora zoo higijene na godinu-dve da vidimo šta neko sa idejom može da uradi uz klauzulu u ugovoru da mi prestaje radni odnos ukoliko ne bude rezultata, opušteno... za ovako nešto, naravno, treba imati i podršku u vlasti i tu stvarno ne znam da li se sreću sa podrškom, mada ipak mislim da nema ideje i inicijative...
  • Ljutica

    28.01.2015 07:48
    Briga
    Dokle vise da gradjani budu zrtve? Kakav komentar imaju udruzenja za zastitu zivotinja?
  • Marko liman

    28.01.2015 07:36
    Istina
    Ljudi, ja volim životinje i dok sam bio manji i provodio po cela leta na selu kod babe i dede uvek sam imao pse, konje,... U stanu nemam psa jer po meni to nije uslovno prihvatljivo, ali imam ribice i kornjačicu. Ranije sam imao malu tigricu papagaja. Međutim, zna se uvek njihovo mesto i meni je neprihvatljivo da neko svoju ljubav mora da nameće drugima i da svi moraju da misle kao i ti. Nedavno je bila poolemika o psima u vreme hladnoće. OK, ako mi volimo pse i hoćemo da im pomognemo, nemoj da se pravimo velikodušni na tuđ račun, već u svom stanu možeš da radiš šta hoćeš, a u hodniku-ulazu koji je zajednički prostor pas nema šta da radi. Neko se plaši i ne sme da prođe. Moj drug se užasno plaši i on ne sme da prođe pored psa. Isto kao što nije korektno da se puši dok prolaziš ulazom, već ili u stanu ili kad izađeš iz zgrade zapali. Isto tako, ne mogu se životinje šetati same poo ulicama. Njima se treba pomoći, ali primarno je da one ne mogu da se nalaze na ulici. Ovaj dir.ZOO higijene nema šta njih da provodi kroz program i opet vraća, jednostavno ne želim samog psa da vidim na ulici. Neka ga skloni u neki azil, neka ih hrane, paze, ali sa ulica ih treba sve skloniti. Nema šta da budu simpatični i lepi, mesto im tu nije. Mene je napao isto jedan crni pas, poprilično veliki na limanu u blizini Park citya. Ima ih desetak i oni kruže ulicama. Neću da razmišljam čime ću ih isprovocirati ili ne, garderobom možda ili pokretom, nije im tu mesto. Pre neko veče ispred kola mi je trčalo isto tako 6-7 pasa na poočetku telepa kod gimnazije i nisam smeo da dam gas da nekog slučajno ne povredim, ali trčali su ispred i pored kola barem 500m. Treba ih skloniti, nemoj da napadaju ljude, da se ljudi šikaniraju. Dakle, psima treba pomoći, ali ne na ulici i ne građani, već konkretno firma da ih skloni u adekvatan prostor.
  • none

    28.01.2015 07:34
    CNR program postolji samo u nerazviljenim državama kao što su Grčka, Bugarska, Turska,Srbija itd koji nemaju finansiske mogučnosti niti trajni plan rešavanja pasa lutalica pa je najlakše pustiti psa nazad na ulicu.CNR program nije garant da pas nece ponovo napasti...
  • Tuga

    28.01.2015 07:33
    Sada su i psi "od ranije poznati". Ako ne možete da ga uhvatite, prepustite radna mesta stručnijima...
  • Pioppo

    28.01.2015 07:31
    Rade na njegovom hvatanju... kao da hvataju snežnog leoparda a ne jednu gladnu lutalicu!

  • nana

    28.01.2015 07:27
    Zoohigijena nikada bolje nije radila posao, Bog nek mi oprosti ali mi ovo sve vise lici na antikampanje...
  • -

    28.01.2015 07:26
    -
    sa klinaca koji barataju nozevima presli smo na napade pasa

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna